اصول طراحی وب مخصوص افراد مبتدی

حتما شمایی که دارید این مقاله رو میخونید یا مبتدی هستید یا میخواید طراحی وب سایت رو یاد بگیرید.

آیا دوست دارید طراحی سایت رو وقتی یاد بگیرید به عنوان یکی از جرفه ای های این کار باشید و طرح های شما الگویی برای دیگر طراحان وب باشه ؟

اول در مورد مسائل و نکاتی می گم و بعدا یک مقاله عالی بهتون معرفی می کنم که تو وب فارسی رو دست مقاله های این وب سایت نیاد و ندیدم.

اول : شما باید بدونید از چه مراحلی شروع کنید و کدوم کدهارو اول یاد بگیرید و بقولی قدم به قدم همه رو یاد بگیرید تا یه full stack باشید و درآمد خوبی داشته باشد.

اینهایی که میگم از چپ به راست اولیه ها هستن و خیلی براتون مفیدن و درآمد زا : html, css, jguery, php, asp.net , laravel, java

دوم : شما باید تو کار طراحی آدمی باشید که نظرها و انتقادات منفی و مثبت رو گوش کنید و هیچ جوره کم نیارید و سرد نشید از ادامخ مسیر.

انتقاد و نظرات دیگران میتونه برای شما هم مقاومت ایجاد کنه، هم شما رو با ایرادات کاریتون آشنا کنه تا دیگه ایرادی تو کار شما نمونه و از بی نقص ترین طراحای وب بشید.

سوم : این گزینه برای شما خیلی مهمه، چون همش بر میگرده به خلاقیت که شما چطوری میتونید آدم خلاقی بشید.

تا میتونید کارهای ایرانی ها و خارجی هارو ببینید و خودتون پیش خودتون نظر بدید که اگر اینو اینجوری میزد بهتر بود و زیباتر و اینم بدونید که کار باید در عین سادگی که داره زیبایی هم داشته باشه.

طراحی هایی که پیچیده هستن از نظر بازدید کننده بد هستن چون براشون سخته کار کردن و به همین دلیل هستش که میگم باید ساده و کارآمد باشه

حالا پیشنهاد می کنم این مقاله رو بخونید که رو دستش نیاد :

۱۰ نکته کاربردی در طراحی وب برای مبتدیان

من که گرافیست و بلاگر هستم با خوندن این مقاله کلی حال کردم و واقعا ندیدم رو دستش.

مقاله های وبلاگ گوگل رو بخونید و بروز باشید